Nog 10 dagen! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Sietske Jong - WaarBenJij.nu Nog 10 dagen! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Sietske Jong - WaarBenJij.nu

Nog 10 dagen!

Door: sietskeinbolivia

Blijf op de hoogte en volg Sietske

28 Februari 2011 | Nederland, Arnhem

Nog tien dagen, dan zal ik het vliegtuig eens van binnen gaan bekijken. Nu nog even lekker vrij en de laatste voorbereidingen doen, afscheid nemen van iedereen en me klaarmaken voor vertrek.

Afgelopen zaterdag heb ik met mijn huisgenoten een mooi huisfeest georganiseerd met het thema Masquerade. Zo kon ik mooi vast afscheid nemen van een hoop mensen. Het was een geslaagd feest, veel mensen zijn op de uitnodiging afgekomen, de sfeer was goed en het bier is op. Dus daar kan ik weer met veel genoegen op terugkijken.

Ook van mijn werk heb ik afgelopen week min of meer afscheid genomen voor drie maanden. Ik kon het mooi afsluiten met een paar dagen in Duitsland, waar ik met mijn collega’s verschillende golfbanen heb bezocht en waar we lekker uit eten zijn geweest.

  • 28 Februari 2011 - 19:48

    Henk En Chris:

    He Siets,
    Super spannend, joh!!! Het echte aftellen is begonnen. We denken aan je en bidden voor je! Veel voorpret nog. We blijven je volgen!
    xxx

  • 09 Maart 2011 - 13:31

    Ineke:

    Goede reis!

  • 11 Maart 2011 - 13:24

    Esmee:

    Hey Siets,

    Al aangekomen met je overlevingsgids:)

    Veel plezier!

    Liefs Esmee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sietske

Actief sinds 31 Dec. 2010
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 25992

Voorgaande reizen:

10 Maart 2011 - 08 Juni 2011

Op naar Bolivia

Landen bezocht: